neděle 24. srpna 2014

Recenze: Chocolate Dream by Oriflame ♥

Tadá! Je tu první z mého seznamu recenzí, ve které vám předvedu trojici produktů od značky Oriflame, sadu Chocolate Dream. ♥

Tato řada představuje sprchový gel, pěnu do koupele a krém na ruce. Já jsem na ni přišla vlastně náhodou, když mi ségra ukazovala katalogy a oběma nám hrozně voněl krém na ruce, který byl na takové té stránce, ke které si můžete přičichnout :D Druhá ségra si ho pak objednala, a mně k narozeninám koupila celou sadu, mám ji tedy už několik měsíců a rozhodla jsem se o ní něco napsat.
Název dostala tato kolekce podle své vůně, tedy čokoládové. (Vážně voní božsky, úplně jako čokoláda!)

1. Krém na ruce (75ml)
Z celé trojce právě krém používám nejvíce. Má bílou barvu, nádherně voní i několik hodin po použití, nezanechává mastný film a celkem dlouho udrží nevysušené ruce. Dává rukám lesk a příjemnou čokoládovou vůni. Jen škoda, že po umytí, pokud máte suché ruce, musíte nanést znovu, voděodolný je ale jen málokterý krém na ruce, takže se s tím za odměnu nádherné vůně ráda smířím. ^-^


 


2. Pěna do koupele (300ml)
Použila jsem ji asi třikrát, jelikož si pořádnou koupel dám jednou za čas, a poslední dobou jich moc nebylo :D Má také skvělou vůni, ale vytkla bych jí to, že na pořádné množství pěny jí musí být dost a pěna brzy mizí, a také trochu zbarvuje vodu do oranžova (:D). Jinak je ale k uvolňující koupeli jako dělaná. :)


3. Sprchový gel (200ml)
Má, stejně jako pěna, oranžovou barvu a čokoládovou vůni. K omytí je ho potřeba málo, takže celkem dlouho vydrží. Občas ho používám i na vlasy, když nemám po ruce jiný šampon :D

Celkově mi tato sada přijde skvělá, hlavně pro svou vůni, a jsem s ní spokojená.
Sestra ji kupovala na ebay, kde jí celou naleznete za méně než 11 liber (cca 390 Kč).

Děkuji, pokud jste si přečetli tuto kratičkou recenzi až do konce a snad byla aspoň trochu užitečná. ^-^
Tee♥

Žádné komentáře:

Okomentovat