pondělí 4. srpna 2014

TAG: Liebster Award

I ke mně se už dostal Tag kolující ve světě blogerů, bude vůbec můj první a tímto bych chtěla poděkovat této blogerce za nominaci :)
Tento tag má 4 podmínky:
-Poděkuj blogerovi, co Tě nominoval.
-Napiš o sobě 11 faktů.
-Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a.
-Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek.

11 faktů o mně

  1. Jsem z Královéhradeckého kraje.
  2. Narodila jsem se na jarní rovnodennost, před 14ti lety.
  3. Mám 4 sourozence, všechny starší, 3 z otcovy strany a 1 z matčiny.
  4. Měla jsem již několik blogů, každý o něčem jiném, ale až tento pořádně rozjíždím. (Ty předchozí stály za nic.)
  5. Trpím velice zvláštní a ojedinělou fobií - mám strach z bílých králíků.
  6. Dvě věci, na které si chci urputně našetřit a koupit je: nový telefon a pořádný foťák.
  7. Od září budu chodit do kurzu tanečních. (To bude zábava! :D)
  8. Hrozně se mi líbí slovenština. ^-^
  9. Posledních několik nocí se mi zdají dost zvláštní sny.
  10. Po prázdninách budu dělat přijímačky na střední školu, bojím se, že to nezvládnu. :(
  11. Nejde mi matematika, v osmičce jsem si nezasloužila (i podle přípravek SCIO :D) dvojku na vysvědčení.

Otázky Petry:

1. Město a stát, které bys chtěla navštívit.
  • Určitě bych se opět ráda podívala do Anglie - do Londýna, a do Skotska - Edinburgh, Glasgow, Inverness atp., pak asi do Las Vegas a do Austrálie :)
2. Jaký je Tvůj (životní) sen?
  • Chtěla bych dělat něco, co mě bude bavit a mít rodinu.
3. Která osoba ve Tvém životě (kterou znáš) Tě inspiruje/obdivuješ?
  • První osoba, co mě napadá je moje maminka, že to se mnou a mými sourozenci vydržela dlouhou dobu a doufám, že ještě dlouhou dobu vydrží. :) A dál moje babička, která bude navždy můj malý vzor, protože ona je tak zapálená do práce, pro přátele a rodinu by udělala cokoli, spoustu toho překonala a já ji obdivuji!
4. Jaký druh hudby nejraději posloucháš?
  • Podle nálady. Ale mám ráda pop, indie rock, občas rap, ale hlavně písničky o životě. (Často ty smutné). Prostě tak nějak to, co se mi líbí.
5. Co ráda děláš, když je bouřka?
  • Při bouřce se krásně čte. :) Nebo třeba koukám na filmy či seriály.
6. Jaký máš názor na bezdomovce?
  • Je mi jich upřímně líto, respektuju je, sama bych jim chtěla nějak pomoct. Jeden se už dlouho potlouká po našem městě, chtěla jsem mu dát třeba nějaké peníze nebo tak, pak jsem ho ale viděla kupovat si pivo, kdo ví, co by udělal s mými penězi.. Je mi líto hlavně těch, co o bydlení přijdou kvůli jiným, nezaslouží si to.
7. Za co nejraději utrácíš peníze?
  • Za užitečné věci. Oblečení kupuju jednou za čas, nerozhazuji peníze jen tak za něco, když něco vážně potřebuji nebo hodně chci, koupím si to, jinak moc neutrácím. (Tedy, snažím se)
8. Jaké je Tvé oblíbené ovoce?
  • Odjakživa mám šíleně ráda jahody. :3
9. Moře nebo hory? Proč?
  • V tomhle si moc nedokážu vybrat. U moře jsem nikdy nebyla, a hory jsou hrozně krásné. Asi podle situace, nevím.
10. Jak často sportuješ?
  • Příliš často ne, někdy se mi sport 'hnusí', někdy jsem ale do sportu neuvěřitelně zapálená. :D Jak kdy .. 
11. Co Tě nejvíce motivuje k dosažení Tvého cíle?
  • Výsledek samotný. Někdy ale začnu s něčím a chci si jít za výsledkem a po pár dnech jsem schopná toho nechat. Štve mě to, ale už se snažím dosahovat výsledků. 

Moje otázky:

  1. Jaké oblečení je pro Tebe nejpohodlnější?
  2. Proč myslíš, že Ti rodiče dali takové jméno, jaké máš?
  3. Jaké počasí je pro Tebe nejpříjemnější?
  4. Se kterým členem rodiny si rozumíš nejvíce?
  5. Jak bys prožil/a den, kdybys věděl/a, že je Tvůj poslední?
  6. Jakou hudbu posloucháš rád/a?
  7. Jaké země jsi navštívil/a?
  8. Dovolená u moře nebo v přírodě?
  9. Máš rád/a stanování?
  10. Které zvíře je Ti nejmilejší?
  11. Jaký je Tvůj dosavadní cíl?

Nominuji:

http://diethue.blogspot.cz/
http://crazynewdays.blogspot.cz/
http://tess-style.blogspot.cz/
http://abouteverythingforeveryone.blogspot.cz/
http://misha-book-maniac.blogspot.cz/
http://twoyounggirlsworld.blogspot.cz/
http://victoryfitnesslife.blogspot.cz/
http://lucysfinearts.blogspot.cz/
http://david-kucera.blogspot.cz/
http://melissaunicorn.blog.cz/
http://mypurpleicecream.blogspot.cz/

Uuuff, konečně dopsáno a donominováno, doufám tedy, že se zapojíte! :)

6 komentářů:

  1. Ahoj :) Děkuju za nominaci, rozhodně se na to vyrhnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuju, žes zanechala na mém blogu komentář. Píšeš, že mám skvělé články, tak se chci zeptat, jaký se ti líbil nejvíc? Víš, mám pocit, žes kvůli téhle tagovací hře jich asi moc nepřečetla... Nechci se tě nijak dotknout, jen mi přijde lepší zvyšovat si návštěvnost smysluplnými komentáři a články, než dětinskými hrami... :)

    Ale abys neřekla, že nejsem cool, odpovím na tvých 11 otázek:

    1) To, ve kterém spím.
    2) Inspirovali se biblickým králem Davidem, který zabil Goliáše.
    3) Když svítí sluníčko a je lehce pod 30 stupňů.
    4) S mamkou.
    5) Asi bych řekl svým blízkým, že je mám rád, strávil bych s nimi čas.
    6) Kvalitní, nemám vyhraněný styl...
    7) Izrael, Chorvatsko, Slovensko, Polsko, Německo, Belgii, Ukrajinu
    8) V přírodě.
    9) Mám, moc.
    10) Naši dva psi.
    11) Začít běhat a vytrvat v tom.

    Měj se fajn ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za tvé odpovědi, vůbec to nebylo nutností, spíš jen takové zabavení ;)
      Tvé články mě zaujaly na první pohled, v tom, jak je píšeš, podle mě je to super, nějaký jsem sem tam přečetla, ale to na názoru, že jsou skvělé, nic nemění ;)
      Jinak se omlouvám, pokud tě to nějak otravovalo.

      Vymazat
    2. Ahoj Terko, jsem rád za každý kvalitní komentář a ten tvůj mezi ně patří. :) Díky moc za odpověď. Kdybys nevěděla, koho oslovit na rozhovor, klidně kontaktuj mě ;) Přeju pěkný víkend

      Vymazat
    3. Děkuji :) Až bude víc času, pustím se do organizace rozhovorů, děkuji za tvou vřelou nabídku, snad se dokopu ke kontaktování všech lidí k rozhovorům a třeba i tebe:) určitě by to bylo zajímavé!:)
      Děkuji a měj se. :)

      Vymazat
  3. Dakujeme za nominaciu ! :) Ide sa na to !

    OdpovědětVymazat