středa 24. prosince 2014

Christmas TAG

Po dlouhé době jsem si pro vás připravila článek! Ve sváteční náladě jsem se rozhodla napsat Vánoční tag!


Oblíbený Vánoční film/pohádka?
Film, který mě vždycky dostane do Vánoční nálady, Grinch! Na Grinche koukám vždycky hrozně ráda:') Krom toho mám také hrozně ráda takové ty typické Vánoční pohádky, jako Pyšná princezna či Pekařův císař.

Oblíbená Vánoční písnička?
All I want for Christmas is You, Jingle Bells Rock & Let it Snow.

Měla jsi někdy bílé Vánoce?
Jistě, jako malá jsem vždy o Vánočních svátcích skákala před domem do sněhu a koulovala se se sourozenci, posledních pár roků jsou to ale Vánoce na blátě, smutné..

Oblíbené Vánoční cukroví?
Nejraději mám linecké cukroví!

Máš adventní kalendář?
Letos mám dokonce tři! :D

Umělý nebo živý stromek?
Živý! Umělý se mi nelíbí, nevoní tak jako živý. Bohužel, letos máme i my umělý.

Veselá Vánoční příhoda?
Žádnou takovou snad ani nemám. :)

Jak vypadá tvůj Štědrý den?
Na Štědrý den jsem většinou doma, u sebe v pokoji, koukám na filmy či seriály, pomáhám mamce a nemůžu se dočkat večera.

Co máte ke Štedrovečerní večeři?
Rybí a hrachovou polévku a kuřecí řízek, vepřový řízek a kapra s bramborovým salátem. (Já jím jedině hrachovku a kuřecí řízek.)

Jaký nejhezčí dárek jsi dostala?
Myslím, že nejde vybrat "nejhezčí" dárek, který jsem kdy dostala. Každý dárek je hezký.

Udržujete nějaké Vánoční tradice?
Neudržujeme, já si krájím jablíčko nebo dám pod talíře šupiny :)

Kdy se začínáš těšit na Vánoce?
Většinou jsem se těšila na Vánoce tak dva týdny dopředu, letos se ale netěším vůbec a nemůžu se dočkat, až to skončí.

Jaký dárek by sis nejvíce přála?
Nejvíc bych si přála nový telefon, protože už ho fakt potřebuji. Hlavně bych ale chtěla, aby byli všichni spokojení a v pohodě.


Tímto bych Vám chtěla popřát krásné svátky, prožijte je v klidu a pohodě, hodně štěstí v osobním, pracovním i blogovém životě do nového roku, pevné zdraví a spoustu úspěchů do nadcházejících měsíců. :)
V Novém roce bych chtěla začít opravdu vydávat články a věnovat se víc blogu i sobě, pokusím se tedy konečně si splnit své předsevzetí a budu se snažit sladit si všechny povinnosti tak, abych je stíhala .. :)
Mějte se tedy krásně a šťastný Nový rok!
- Tee <3

Žádné komentáře:

Okomentovat