středa 4. března 2015

ROZHOVOR #3: Fayne!

Rozhovory jsou zpět! :) Tentokrát jsem vyzpovídala Youtubera FAYNEHO! Jeho YT kanál zde.
Děkuji za rozhovor, přeji pěkné počtení. :)

Tee: Jak ses dostal k natáčení videí?
Fayne: K natáčení mě dostala moje ségra, která mě neustále podporuje v tom, co dělám :)

Tee: Baví Tě jezdit na Youtube akce? Co Tě na tom baví nejvíce?
Fayne: Baví, hrozně moc! Je to strašně fajn se vidět a pokecat s lidmi, kteří sledují tvojí tvorbu, a taky je fajn se vidět s youtubery :) Takže ano, baví a jak! :)

Tee: Jak bere tvá rodina to, že natáčíš? Podporuje Tě?
Fayne: Podporuje, občas mi mamka řekne u nějakého videa, že jsem trochu krypl, ale jo pohodička :D

Tee: S kým z Youtube scény si hodně rozumíš?
Fayne: Nejvíce asi s Freezym, Prophem, Vidrailem, Pavlem Tučkem, Fallenkou, Hoggym a Stejkem, je jích více, ale to bychom tu byli do zítra :D

Tee: Máš nějaké koníčky, kromě natáčení?
Fayne: Poker, fotbal, florbal :)

Tee: Pomáháš doma například mamce s vařením nebo ségře s učením? :D Kdo u vás doma vaří?
Fayne: Ehm, tuhle otázku přeskočíme :D

Tee: Myslíš, že tě natáčení videí nějak změnilo? Bere tě okolí jinak?
Fayne: Ze začátku mě okolí bralo trochu jinak, takové ty pohledy a pár pomluv, ale časem se vše uklidnilo, pohodička :D Teď už si jen ze mě občas nějakej kamarád udělá srandu, ohledně lajků nebo tak, ale už to všechno beru "sportovně" :D

Tee: Co bys chtěl v budoucnu dělat?
Fayne: To ještě pořádně nevím, ale můj sen je mít práci, která mě bude zároveň bavit a živiti, tak uvidíme :))

Tee: Jakou hudbu posloucháš nejraději a jaké filmy rád sleduješ? Chodíš často do kina nebo na diskotéky?
Fayne: Poslouchám od všeho něco, prostě to co se mi líbí si pustím, nemám nějak oblíbený žánr, filmy mám rád především komedie:D Do kina chodím tak maximálně 5x za rok, a diskotéky sem tam nějaká opička :D

Tee: Máš nějakého oblíbeného Youtubera/oblíbené Youtubery? Inspirují tě ostatní nebo máš většinu nápadů od sebe?
Fayne: To nevím asi ne :D (to tam nedávej :D)   (-promiň:D)


Tee: Čteš/četl jsi někdy nějaký blog?
Fayne: Nečtu! :D

Tee: A knížky, čteš je rád? (Jaká je tvá oblíbená?)
Fayne: Nečtu! :D

Tee: Máš nějaké motto, kterým se řídíš?
Fayne: Věř, běž a dokážeš.

Tee: Plánuješ nějaký sraz s fanoušky (kromě Youtube akcí)?
Fayne: No já to mám spíše vždy tak, že když jedu do nějakého většího města tak to zveřejňuju na své fb stránce, takže asi tak. Ale nějaký větší sraz zatím v plánu nemám.

Tee: Co bys rád vzkázal svým fanouškům?
Fayne: Mám vás rád smradi! :D A hlavně aby se všichni měli fajnově, serus!

Ještě jednou moc děkuji Faynemu za rozhovor, doufám že se vám líbil a budu se těšit u dalšího článku. :)
Mějte se fajnově, ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat