úterý 4. srpna 2015

ROZHOVOR #6: Ondaje

Vítejte zpátky u dalšího rozhovoru!

Potřetí se vydáme do světa Youtube, tentokrát s otázkami na Ondajeho - youtubera, kterého jsem osobně poznala před rokem v Hradci Králové.
Ondra je opravdu velice milý člověk, ráda jsem s ním mluvila, i když jsem ho tenkrát právě poznala. Mimo jiné také výborně hraje na kytaru a zpívá. Jeho kanál naleznete zde.

Čtěte dále pro rozhovor!


Tee: Jak ses dostal k natáčení videí? Co/ kdo Tě k tomu přivedl(o)?
Ondaje: Moje "cesta" k tomuhle koníčku nebyla nijak zvláštní nebo složitá. Když se mi dostal pod ruce internet a s ním i youtube, tak se mi nějakou náhodou povedlo vyhledat první česká videa z Minecraftu (V té době jsem ho neskutečně rád hrál). Jejich autory byl Ježíšek1 , který dneska už svoje působení ukončil. Nicméně právě on a jeho kolega House pro mne byli vidinou toho, že i já bych se jednou mohl prosadit na internetu. :)

Tee: Jak dlouho natáčíš? Pamatuješ si na první video, které jsi vydal?
Ondaje: Celkové tvorbě se věnuji třetím rokem. Nicméně přímo formě videí jako jsou vlogy/skeče apod. tak tomu bude rok teď v říjnu roku 2015. Mé první video bylo ze hry Minecraft, jako u většiny českých youtuberů. To video se už dávno nedá najít.. Díky bohu. A jeho přesné vydání si nepamatuji. :)

Tee: Jezdíš rád na YouTube akce? Co na nich máš nejradši?
Ondaje: Jezdím na ně neskutečně rád :) Jednak už kvůli cestování, které zbožňuji, ale samozřejmě kvůli lidem. Jsem člověk, co je rád ve společnosti. A na akcích se cítím víc člověkem než kdy jindy. Můžu s lidmi komunikovat jinak než přes internet. Můžu vidět jejich reakce a cítit tu pozitivní energii ,která tak často panuje. Plus člověk často osloví nové diváky, vidí krásné tváře a udělá si tak okénko o městě, kde je :)

Tee: Se kterými YouTubery si nejvíce rozumíš?
Ondaje: Tohle bych rozdělil na dvě skupiny. Na youtubery, co jsou přátelé, a na youtubery, co už ani nejsou pro mne youtubeři, ale přátelé. Což je Třeba Stár, MadKyo, NikolsLife, Džejdý, Macko, Ati, Vendali, Kironet, McCitron, ViviShmivi, Fallenka a pár dalších. A jinak youtubeři, co si s nimi rozumím jsou třeba Fimlar, Pedro, Pemik, Bender, Datel, Vidrail, Nejf a určitě by se našel ještě někdo :)

Tee: Telefonní čísla kterých Youtuberů se nachází ve tvém mobilu?
Ondaje: Hodně... :D Stár, Vivi, Vadak, House, Citron, Teri Blitzen, Hoggy, Džejdý, Macko, Ati, MadKyo, Nikol, Fallenka, Kironet, Vendali... Hodně ! :D

Tee: Přemýšlel jsi někdy o pěvecké kariéře nebo o "profesionálním" natáčení na Youtube - chtěl by ses tím živit?
Ondaje: O hudbě vždy jen jako koníčku a Youtube to samé. Jsem student... kdo ví, kam mne život povede :)

Tee: Máš i jiné koníčky, než natáčení a hraní na kytaru?
Ondaje: Fotbal, psaní, kreslení, hraji v divadle :)

Tee: Jakou skladbu rád stále hraješ?
Ondaje: Navždy Wonderwall a Napojen

Tee: Lákal Tě někdy i jiný hudební nástroj? Hraješ i na jiný?
Ondaje: Umím zlehka na Klavír a bicí (jinak umím na ukulele a baskytaru). A během svého života se chci naučit na saxofon :)

Tee: Jaké místo je Ti nejmilejší? Někde v přírodě, nebo třeba doma?
Ondaje: Rozhodně příroda. Vydržím hodiny na svém oblíbeném stromě. Mám tam krásný výhled a přitom si mne nikdo v koruně toho stromu nevšimne :)

Tee: Kdybys měl jet kempovat, radši do stanu, nebo do chatky?
Ondaje: Chatka

Tee: Učíš se dobře? Jaký předmět máš nejradši?
Ondaje: Gympl je zlo, ale řekl bych, že to zvládám. A topka je dějepis :)

Tee: Plánuješ do budoucna nějaká "významnější" videa?
Ondaje: Chci zkusit udělat nějaký minifilm. Ale to je zatím ve hvězdách. Nejblíž je něco interaktivního, případně nějaká zapeklitější skeč :)

Tee: Je něco, co opravdu nemáš rád (vlastnost, jídlo, místo...)?
Ondaje: Nesnáším povrchnost a namyšlenost co se týče lidí. Jinak nesnáším houby (ale rád je sbírám), a místa? Nemám rád zakouřené hospody a bary.

Tee: Kdo je tvým oblíbeným Youtuberem, vzorem pro natáčení?
Ondaje: Mezi oblíbené patří 100% Agraelus. A co se týče jako vzor tak stylem rozhodně Ati :)

Tee: Máš raději zahraniční YT scénu, nebo tu českou?
Ondaje: Tak 50 na 50.

Tee: Co očekáváš od sebe, svojí kariéry, do budoucna? Máš nějaké vytyčené cíle?
Ondaje: Očekávám zlepšení. Snažím se na svoji tvorbě pracovat, aby byla lepší a oslovila co nejvíce lidí :) A doufám, že se mi povede podobně jako teď.. Možná něco ve větším měřítku.

Tee: A nakonec jako u všech - co bys chtěl vzkázat svým fanouškům, sledujícím, a i lidem začínajícím na YT scéně?
Ondaje: Vzkázal bych, že pokud máte svůj sen, tak si za ním jděte. Dokud vás to baví a nějak naplňuje, tak je to přesně pro vás. Já si plním ten svůj každý den :) Díky :)

Já děkuji Ondrovi, alias Ondajemu, za rozhovor, budu se těšit, stejně jako další fanoušci, na nastávající YT akce a přeji spoustu úspěchů v kariéře! :) /A přidávám naší fotku z loňského července./


Rozhovory s youtubery byly zatím tři, a nyní bych se ráda zaměřila na další zajímavé osoby i mimo youtube (ty budou, ale méně). Pokud byste tedy měli nápad na kohokoli, kdo vás něčím zaujal, napište mi to do komentáře, každý nápad beru za užitečný!


Děkuji, pokud jste dočetli až sem, přeji krásný den, a zase brzy čekejte další články! -Tee

Žádné komentáře:

Okomentovat