středa 30. prosince 2015

#GIFTS: Kosmetika (nejen) pod stromečkem

Od Vánoc voním celá po čokoládě, vanilce a všemožném ovoci. Byla jsem obdařena spoustou voňavé kosmetiky, a tak bych se ve druhém díle GIFTS s vámi ráda podělila o ty krásné kousky.
Je toho docela dost, takže přeji příjemné počtení a pokud některá z vás také vlastní nějaký z těchto kousků, podělte se v komentářích, jak se vám líbí. :)
A na některé z nich se také můžete těšit v budoucích recenzích!



Začnu s produkty od Avonu.

Hydratační vanilkový krém na ruce je opravdu perfektní. Nezanechává mastný film a krásně voní (miluju vanilku, takže parádní!).

Balzám na rty s bambuckým máslem a mandlovým olejem je jeden z nejlepších, které jsem měla. Chrání pokožku rtů, teď do zimy se tedy skvěle hodí, nevysušuje rty, jako spousta balzámů.
Tělový peeling s čokoládou má fakt skvělou vůni po kvalitní čokoládě, ale hlavně plní svou funkci a zanechává pokožku krásně jemnou, čistou a vyživenou. Používá se 2-3x týdně a je na celé tělo, což je super. Já ho používám jak na obličej, tak třeba i na ruce.
Tělové mléko s kořením a vanilkou dodává pokožce zářivý jas (pamatujete na scénu ze Stmívání s Edwardem Cullenem pod paprskem slunce? :D), je obohaceno o bambucké máslo a vitamíny C a E a má tedy poskytovat dlouhotrvající hydrataci, což podle mě docela plní.
Poslední z mé kolekce Avon uvedu Relaxační koupel na nohy s granátovým jablkem a čokoládou, kterou nevím jestli využiji, ale má čistit a revitalizovat nohy.

Dalším produktem, který jsem fakt dlouho potřebovala a moc mě potěšil, je olej na vlasy od Garnieru, který se aplikuje hlavně před žehlením či fénováním, ale také urychluje sušení a dodá lesk a hebkost. Zatím, jsem jej nevyzkoušela, ale určitě se na tento olej dočkáte recenze.
Nevím, zda se mi rodina snaží naznačit, že smrdím (:D), ale i s tímhle se podělím. Na první fotce jsou dva deodoranty (ten vpravo je boží - voní báječně a vydrží a byl k němu i sprcháč) a na druhém snímku sprchový gel s vůní kokosu, který totálně miluju!
Šampón na vlasy "More Blond", což mi přišlo hrozně vtipné, jakože "blonďatější blondýnka"? :D Každopádně, je s heřmánkem, bez silikonů, amoniaku a peroxidu. Má udržovat větší lesk blond vlasů, tak uvidíme. :)
Jako poslední bych uvedla dvě kouzelné věcičky, co jsem dostala ještě před Vánoci od sester. První je kokosový Deo-Bodyspray od Baley - funguje tedy jako deodorant i jako tělový sprej. Voní fakt báječně, ale jako deodorant ho moc nedoporučuji, není moc dlouhotrvající. Tou druhou věcí je voňavka opět od Avonu a tyto vůně jsou v mém okolí dost rozšířené a ani se nedivím. Já mám vůni marakuji a pivoňky. Většina z této řady je opravdu báječná.



A ještě jedna věc, kterou jsem si koupila sama, když se mi odloupaly gelové nehty. Potřebovala jsem něco na regeneraci a našla jsem tehle lak od Sally Hansen. Dá se používat i jako podkladový nebo svrchní. Jedna nevýhoda, kterou mu musím vytknout je to, že pokud má sloužit jako regenerační, tak se rychle sloupe a trvá, než splní svou funkci, pokud k němu nepoužíváte spec. olejíčky apod.
To je asi tak vše z tohoto poměrně obsáhlého článku, přeji vám krásný Nový rok, hodně štěstí a zdraví v novém roce a doufám, že se zde zase sejdeme. :)

2 komentáře:

  1. Ten poslední Sally Hansen lak jsem si právě nalakovala jako podklad pod barevný lak! :-) Akorát mi asi přišla od téhle značky lepší péče v takovém modrém obalu se zlatým vrškem. Už nevím přesně, jak se to jmenovalo. Prodává se asi za 200,- a nehty jsou po tom pevné jak skála :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tip! Určitě vyzkouším, hodilo by se mi něco, co mi udrží zdravé a pevné nehty :)

      Vymazat