pátek 1. ledna 2016

Reading Challenge 2016

Uživatelé webu goodreads.com či databazeknih.cz tuto výzvu určitě znají. Jedná se o Reading challenge, neboli Výzva čtení. Na celý rok si určíte počet knížek, které chcete přečíst, zaznamenáváte přečtené knihy a snažíte se dosáhnout cíle. I já jsem se rozhodla pustit se letos do výzvy a hned v prvním letošním článku vás s tím seznámím!



V úvodu článku jste se dozvěděli, o čem výzva je - na celý rok si určíte počet knih, které přečtete. Pak už jen čtete a čtete. Reading challenge je většinou doprovázena určenými typy knih, které vám čtení usnadní, jako například kniha napsaná v ich-formě, kniha, podle které je natočen film, kniha napsaná v 20. století a podobně. Takže je to vlastně takové rozdělení, které vám to celé usnadní a zároveň pomůže objevit nové knihy, o kterých jste neměli ani páru. A právě tuto pomůcku vám zde přikládám ve dvou obrázcích.



Na prvním najdete několik podobných tipů, a na druhém můžete vidět připavený list přímo pro výzvu, kterou si sami určíte. Tedy podle počtu knih (13, 26, 52 nebo 104 knih ročně - podle toho, kolik toho zvládnete přečíst za týden/měsíc). To mi přijde jako hodně dobrá pomůcka, dá se v tom snadno zorientovat a nemusíte si dělat starosti s vlastním rozdělením.


Já doufám, že se letos konečně dokopu ke čtení! Proto jsem se také do této výzvy pustila a rozhodla jsem se pro 40 knih (EDIT: musela jsem snížit na 20, nedávám to:( ). Moji výzvu můžete sledovat zde.





Každopádně, pokud by někoho, kdo tuto výzvu nezná, zaujala, budu ráda, když se do ní pustíte i vy a dáte mi vědět, jak se vám daří, popřípadě jak se vám dařilo v minulých letech, pokud jste výzvu již vyzkoušeli! :)

3 komentáře:

  1. Tak to je úplne super challenge ! :) Ja síce nestíham moc čítať, ale milujem čítanie a preto si vždy nájdem nejaký čas na to :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to také tak :) Díky téhle výzvě se snad donutím číst více..:)

      Vymazat
  2. Podobnou challenge jsem dělala loni a musím uznat, že to je opravdu motivující. Určitě zkusím i letos! :-)

    Adéla z http://maly-velky-britofil.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat